Costa Coffee wprowadziła do swojej oferty produkt w puszce Ready to-Drink.

Smak autentycznej kawy w Costa Coffee Ready-to-Drink zawdzięcza tej samej mieszance ziaren Mocha Italia, z której przygotowywane są napoje w każdej kawiarni Costa Coffee na świecie. Do wyboru są trzy warianty smakowe, które zostały wybrane na podstawie najczęściej zamawianych napojów kawowych w kawiarniach Costa Coffee:

Classic Latte – dla fanów klasyki,
Caramel Latte – dla wielbicieli karmelowej nuty smakowej,
Black Americano – dla tych, którzy potrzebują mocnego ożywienia czarnej kawy.

Costa Coffee Ready-to-Drink to prawdziwa, naturalna kawa. Zawiera ona o 30% mniej cukru niż większość napojów kawowych dostępnych na polskim rynku. Wprowadzone warianty mają między 15 a 108 kalorii w puszce o pojemności 250 ml. Nowy produkt, podobnie jak wszystkie dotychczasowe napoje kawowe Costa Coffee, posiada znak ekologiczny Rainforest Alliance Certified – ziarna użyte do produkcji pochodzą z plantacji, które wspierają ochronę lasów deszczowych. Puszki, do których rozlewana jest kawa, można w 100% poddać recyklingowi.

Costa Coffee RTD to pierwszy wspólny projekt The Coca Cola Company i Costa Coffee. Dzięki połączeniu najmocniejszych stron i kompetencji obydwu firm zaledwie w kilka miesięcy udało się stworzyć nowe portfolio kaw RTD, które pokochają wszyscy miłośnicy najlepszej jakości kawy. Costa Coffee Ready-to-Drink będzie dostępna we wszystkich kawiarniach należących do sieci Costa Coffee oraz w ok. 650 punktach sieci Lagerdere (m.in. Imedio, Relay, 1 Minute). Produkt powstał z myślą o konsumentach lubiących prawdziwe kawowe pobudzenie serwowane poza kawiarnią.

Oficjalny start kampanii planowany jest na 1 lipca br. W tym dniu Costa Coffee zabierze konsumentów w podróż zabytkowym tramwajem po Warszawie, gdzie w kawowej atmosferze podróżujący będą mogli spróbować nowych wariantów Costa RTD.