Po sukcesie w USA, Starbucks wprowadza do Polski aplikację mobilną

Aplikacja Starbucks CEE, która jest już dostępna w Polsce, umożliwia łatwe i szybkie dokonywanie płatności telefonem. To dodatkowa funkcjonalność programu lojalnościowego marki – My Starbucks Rewards, która ma na celu usprawnienie obsługi klientów oraz wprowadzenie do użytku wygodnych metod płatności.

Starbucks Card_packshot_fall_ Starbucks Card__packshot_Christmas_ Starbucks Card_packshot_

Po zarejestrowaniu w aplikacji Karty Starbucks możliwe będzie jej doładowywanie, a także sprawdzenie konta, uzyskanych benefitów w programie lojalnościowym, historii rachunku oraz odbiór nagród i kuponów.

 

Polscy klienci od połowy listopada mogą dokonywać płatności za pomocą telefonu poprzez system skanowania unikalnych kodów kreskowych. Płatność za pośrednictwem aplikacji jest prosta i bardzo intuicyjna – należy wybrać z ekranu symbol płatności, w którym po chwili pojawi się kod kreskowy. Następnie wystarczy już tylko zeskanować go przy kasie. Dodatkową funkcją aplikacji jest szybkie wyszukiwanie najbliższej kawiarni Starbucks.

 

Jak pokazują światowe trendy, z roku na rok wzrasta liczba użytkowników smartfonów i tworzonych na ich potrzeby aplikacji. Popularność aplikacji Starbucks w USA sprawiła, że zdecydowano się ją wprowadzić także do Polski. Starbucks CEE działa na systemie iOS (wersja 7.0 i następne) oraz Android (wersja 4.1 i następne) i jest dostępna do pobrania nieodpłatnie ze sklepu Google Play lub App Store. Klienci wciąż mogą korzystać ze swoich tradycyjnych kart, dodatkowo dla wygody posługując się nową aplikacją.