Pierwszy lokal znanej marki ruszy jesienią w Warszawie
Jak poinformowała agencja PAP, zanosi się na to, że do naszego kraju powróci znana na całym świecie sieć Dunkin’ Donuts. Odpowiednie porozumienie (w formie masterfranczyzy) zawarte z przedstawicielem marki, spółką Varsovia Food Company, przewiduje otworzenie w nadchodzących latach ponad 40 lokali Dunkin' Donuts na terenie całej Polski. Na początku działania zostaną skoncentrowane w Warszawie – i właśnie w tym mieście jesienią br. ma powstać pierwsza kawiarnia.
 
Dla Dunkin’ Donuts będzie to powtórna próba zdobycia polskiego rynku. Lokale DD działały w naszym kraju od 1996 r., ale w 2002 r. firma wycofała się z Polski. Wiele się od tego czasu zmieniło i sądząc po komunikatach firmy, determinacja do pozostania w naszym kraju na dłużej jest spora. "Kontynuując strategię ekspansji Dunkin' Donuts w całej Europie, mamy przyjemność zapowiedzieć nasze wejście na rynek polski – powiedział Paul Twohig, prezes, Dunkin' Donuts na Stany Zjednoczone i Kanadę oraz Dunkin' Donuts & Baskin-Robbins na Europę i Amerykę Łacińską. – Polska charakteryzuje się dynamicznym rozwojem kultury picia kawy, a rynek stale się rozrasta, dlatego szacujemy, że propozycja Dunkin' Donuts spotka się z bardzo pozytywnym odbiorem wśród naszych polskich klientów".
 
Dunkin' Donuts to światowa potęga z ponad 11 300 restauracji w 37 krajach na całym świecie – z czego jednak zaledwie 180 placówek znajduje się w Europie (w Austrii, Bułgarii, Danii, Niemczech, Luksemburgu, Hiszpanii, Szwecji oraz Wielkiej Brytanii). Co można zamówić w DD? M.in. amerykańskie pączki, bajgle, muffiny, croissanty, kanapki i różnego rodzaju przekąski, a także gorące oraz mrożone kawy, różnorodne herbaty oraz charakterystyczne mrożone Coolatty.