Stowarzyszenie Miłośników Kawy organizuje już czwartą edycję Festiwalu Kawy w Łodzi
Podczas trwającego trzy dni (27-29.06) wydarzenia będzie można wziąć udział w szkoleniach z Latte  Art, zgłębić tajniki parzenia doskonałej kawy, poznać nowe sposoby na komponowanie kawowych drinków, a także obejrzeć w akcji profesjonalistów. Patronat medialny nad Festiwalem objął serwis Rynek Kawy.
Festiwal Kawy łączy atuty imprez targowych ze świętem, podczas którego celebrowana jest nie tylko kawa, ale również herbata, czekolada i dobre jedzenie.
Główną ideą Festiwalu jest integracja środowiska firm z branży oraz budowanie rynku świadomego konsumenta.
Festiwal to również Kawiarnie Festiwalowe, które zarówno w Łodzi, jak i poza nią, promują kulturę picia kawy i zachęcają do korzystania ze swojej oferty. Przez 3 dni trwania Festiwalu kawiarnie sprzedają espresso i cappuccino po 3 zł. Klienci mogą wybrać najlepszą Kawiarnię Festiwalową głosując SMSami, a profesjonalne i anonimowe jury ocenia jakość festiwalowych kaw.

Szczegółowe informacje o Festiwalu można znaleźć na stronie http://www.festiwalkawy.com.pl/