Komisja konkursu Food Business Awards już drugi rok z rzędu doceniła kawiarnie Green Caffe Nero
W tym roku marka Green Caffe Nero (obecna tylko na rynku warszawskim) otrzymała aż dwie nagrody przyznawane podczas Forum Rynku Gastronomicznego Food Business: w kategoriach „kawiarnia/lodziarnia działająca w sieci” oraz „efektywny rozwój marki”.
 
Tytuł najlepszej kawiarni działającej w sieci przypadł lokalowi Green Caffe Nero w C.H. Arkadia. Natomiast kawiarnia Green Caffe Nero w budynku Platinium Business Park została uznana przez komisję konkursu za przykład efektywnego rozwoju marki. Głównym klientem tej kawiarni są pracownicy okolicznych biur, dla których w wystroju wnętrza przewidziano liczne stoły socjalne dostosowane do spotkań grupowych oraz specjalne sekcje stolikowe pozwalające na przeprowadzanie bardziej kameralnych rozmów. Także dania w tej placówce zostały stworzone z myślą o kliencie odwiedzającym lokal kilka razy dziennie – dlatego potrawy zmieniają się tu częściej niż w pozostałych kawiarniach sieci.
 
Obecnie Green Caffe Nero posiada 25 kawiarni w Warszawie, a w planach ma  otwieranie 10 kolejnych lokali rocznie. Z 75% wzrostem sprzedaży w porównaniu z tym samym okresem w roku ubiegłym, Green Caffe Nero pozostaje jedną z najprężniej rozwijających się sieci kawiarni w Polsce.