Kawiarnie coffeeheaven i COSTA by coffeeheaven rozpoczynają przygotowania do sezonu zimowego.
6 listopada w kawiarniach coffeeheaven i COSTA by coffeeheaven wystartowała pierwsza część zimowej kampanii tych sieci kawiarni. Zaprezentowane zostały nowe wersje smakowe kaw, a ponadto 22 listopada zmieni się wystrój lokali. Tego samego dnia rozpocznie się także akcja charytatywna, polegająca na sprzedaży ozdób pierniczkowych.
Elementy świątecznego wystroju w kawiarniach coffeeheaven i COSTA by coffeeheaven wprowadzą Praline Latte, Chilli Chocolate Latte i Gingerbread Latte. Uzupełnieniem oferty napojów będzie grzany cydr – napój na bazie jabłek i cynamonu. Oprócz zmienionej oferty napojów w kawiarniach kupić będzie można także nowe kanapki, wrapy, ciasta i muffiny.
Oprócz oferty produktowej, na uwagę fanów coffeeheaven i COSTA by coffeeheaven zasługują działania prospołeczne tych dwóch siostrzanych sieci. 22 listopada w kawiarniach pojawi się blisko 50 tys. ozdób pierniczkowych w cenie 1,5 zł za sztukę. Zysk uzyskany ze sprzedaży ozdób pierniczkowych zostanie przekazany Fundacji „Dr Clown”, która pomaga chorym dzieciom w szpitalach w całej Polsce. Wolontariusze tej fundacji każdego dnia rozweselają małych, ciężko chorych pacjentów. W wybranych kawiarniach ozdoby będzie można nie tylko kupić, ale i na miejscu własnoręcznie udekorować w specjalnym, artystycznym kąciku dekoracyjnym. Ozdoby będzie można kupić do 6 grudnia. 
Kampania jest podzielona na dwa etapy. Pierwszy potrwa do 6 stycznia 2014 r., a drugi rozpocznie się dzień później i zakończy 3 marca.