Klienci Nespresso w internetowym głosowaniu zdecydowali o tegorocznej świątecznej edycji kaw.
W czerwcu br. firma Nespresso zapytała konsumentów na całym świecie, który z trzech zaproponowanych aromatów kaw z serii Grand Cru chcieliby ujrzeć w kawowej kolekcji na zimę. W Polsce zwyciężyło Cioccorosso – kawa o aromacie czerwonych owoców i gorzkiej czekolady. Na tę propozycję głosowało 59% spośród 788 osób biorących udział w zabawie.
Pozostałe wersje smakowe zyskały znacznie mniej głosów. Masala Chai (aromat cynamonu, anyżu, goździków) zdobyło 20% głosów, natomiast Liminto (mięta i limonka) – 22%.
Zwycięską kawę będzie można kupić od 12 listopada w cenie 1,89 zł za kapsułkę w butiku Nespresso, sklepie internetowym oraz za pośrednictwem infolinii. Jako edycja limitowana dostępna będzie przez ograniczony czas – zaledwie kilka tygodni.
Fani marki Nespresso, oprócz Cioccorosso, mogą się także zaopatrzyć w inne kawy z serii Variations, które niedawno weszły na stałe do oferty kaw Nespresso: Vanilio, Ciocattino oraz Caramelito.
Wyniki głosowań w poszczególnych krajach: http://bit.ly/1a10k7a