Od 17 lutego w kawiarniach Starbucks w USA do kawy będzie można dodać mleko kokosowe
Oczywiście, jak przystało na Starbucks, nie będzie to po prostu ‘coconut milk’. Dodatek, w cenie 60 centów (tyle samo kosztuje dodanie mleka sojowego) będzie się nazywał Starbucks Single Origin Sumatra Coconut Milk.
Mleczko kokosowe kryjące się pod tą nazwą jest certyfikowanym produktem wegańskim, wytworzonym z orzechów pochodzących z indonezyjskiej Sumatry. To oczywiście świetne wieści dla wegan czy osób nietolerujących laktozy zawartej w zwykłym mleku – do tej pory skazani byli wyłącznie na mleko sojowe.
Starbucks to największa sieć kawiarni na świecie, ale nawet taki gigant nie może sobie pozwolić na ignorowanie głosu swoich konsumentów. Co więcej, firma uważnie się w ten głos wsłuchuje (na tyle, na ile jest to możliwe w przypadku tak dużej firmy). I to właśnie głos klientów (a dokładnie 84.000 takich głosów oddanych na łamach strony MyStarbucksidea.com) przesądził o tym, że mleczko kokosowe wprowadzono do menu kawiarni.