Drugi polski sklep marki Nespresso działa od 10. grudnia w Warszawie 
Nowy sklep firmy Nespresso – znanego szwajcarskiego producenta kawy w kapsułkach – znajduje się w warszawskim centrum handlowym Arkadia. Specjalnie na okazję otwarcia butiku Nespresso oryginalny deser na bazie kawy (biszkoptowe gâteau z nutą pomarańczową na bazie kawy Ristretto posypane drobinkami jadalnego złota) przygotowała Beata Śniechowska, zwyciężczyni konkursu MasterChef.
 
Co ciekawe, mimo olbrzymiej popularności marki, miłośnicy kapsułek Nespresso do tej pory mieli możliwość robienia zakupów tylko w jednym sklepie przy ulicy Nowy Świat w Warszawie (oraz przez Internet i aplikację mobilną). Na drugi punkt polscy klienci musieli czekać aż siedem lat. Michał Proszewski, szef Nespresso Polska, zapowiedział jednak pojawienie się kolejnych sklepów we Wrocławiu i w Krakowie. Nowy warszawski lokal to jeden z 330 na świecie (pierwszy butik Nespresso został otwarty w Paryżu w 2000 roku).
 
Sklep Nespresso w Arkadii zaprojektowało portugalskie biuro architektoniczne Gonҫalo Silva Arquitectos Associados. I udział projektantów faktycznie widać – na tyle, że zamiast o sklepie możemy używać terminologii proponowanej przez Nespresso i mówić o „butiku”. Uwagę odwiedzających na pewno przyciągnie „ściana kawy”, znajdująca się przy kasach, w której ułożono aż 214 000 kapsułek Nespresso. Lokal ma powierzchnię sprzedażową ponad 150 m2 i jest podzielony na kilka stref: galerię maszyn, kolekcję akcesoriów, kącik recyklingu (gdzie można oddać zużyte kapsułki), część degustacyjną oraz część sprzedażową.