Firma Nestle wdrożyła liczne zmiany w elementach identyfikacji wizualnej swojej sławnej kawy rozpuszczalnej
 
Logotyp kawy Nescafe jest doskonale rozpoznawalny – nie tylko przez osoby, które tę kawę piją. Nic w tym dziwnego – marka istnieje już 75 lat i jest obecna w 180 krajach świata. W potocznej polszczyźnie słowo „neska” stało się wręcz synonimem kawy rozpuszczalnej.
Ogłoszone właśnie przez Nestle zmiany w identyfikacji wizualnej kaw Nescafe polegać będą na wprowadzeniu nowej, nowocześniejszej czcionki oraz zmiany koloru charakterystycznego apostrofu nad literą „e” na końcu słowa „Nescafe”. Nieco zmieni się także powszechnie spotykany kubek Nescafe, obecny w wielu domach i miejscach pracy. Jego kolor pozostanie niezmiennie czerwony, natomiast jego uchwyt stworzy charakterystyczny apostrof.
Zmiana logotypu i ujednolicenie wizerunku NESCAFÉ na opakowaniach i materiałach promocyjnych wykorzystywanych w punkcie sprzedaży już się rozpoczęła, do końca tego roku powinna się zakończyć.