Kawa Inka rozpoczyna 2015 r. z nowym opakowaniem i nowym hasłem reklamowym 
 
Kawa Inka jest doskonale znana chyba każdemu Polakowi – przynajmniej z czasów dzieciństwa. Jej walory odżywcze i smakowe to efekt oryginalnej receptury z 1971 roku. Kawa ta jest kompozycją składników pozyskiwanych w Polsce: jęczmienia, żyta, cykorii i buraków cukrowych.
 
I chociaż może nam się wydawać, że kawa zbożowa to relikt przeszłości i smak PRL-u, jest dokładnie przeciwnie. Rynek kaw zbożowych ma się świetnie, a jego liderem jest firma Grana produkująca właśnie Kawę Inkę. Jej udziały w rynku wynoszą: ilościowo 57%, a wartościowo 64%. Kawa Inka jest jedną z najlepiej rozpoznawalnych polskich marek: kojarzy ją ¾ dorosłych Polaków, a co czwarty Polak kupuje ją przynajmniej od czasu do czasu.
 
Zdaniem producenta nowe opakowanie Kawy Inki (dostępne w sklepach od stycznia) oraz hasło „Dobra w swej naturze" ma podkreślić naturalność jej składników, walory smakowe produktu i ułatwić czytanie etykiet. Poza „klasyczną” Kawą Inką, nową szatę graficzną mają także jej warianty smakowe.