Wystartowała największa w branży kawiarnianej ogólnopolska kampania wizerunkowa marki Costa Coffee

Najnowsza i jednocześnie największa do tej pory kampania wizerunkowa marki Costa Coffee właśnie wystartowała. Działania o zasięgu ogólnopolskim realizowane będą w telewizji, internecie oraz w przestrzeni miejskiej. Korzenie sieci kawiarni są brytyjskie, nic więc dziwnego, że w kampanii telewizyjnej został wykorzystany utwór Paula McCartneya pt. „New”. 30-sekundowy spot emitowany będzie w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz najlepiej dopasowanych do grupy celowej kanałach VOD.

Dodatkowo kampania wsparta jest nośnikami outdoorowymi, także niestandardowymi z animacją świetlną. W największych miastach pojawią się citylighty i cyfrowe ekrany promujące Costa Coffee. Intensywne działania będą prowadzone także w internecie m.in. na największych portalach oraz w mediach społecznościowych (kanały marki – na Facebooku, Instagramie i YouTube). Zmiany podkreślające londyńskie korzenie Costa Coffee pojawią się także w przestrzeni kawiarni. Dodatkowo w największych miastach Polski realizowane będą specjalne akcje ambientowe.

Kampania Costa Coffee to największa kampania zrealizowana do tej pory w polskiej branży kawiarnianej.

– komentuje Jolanta Borowska, Dyrektor Marketingu Costa Coffee Polska. – W Polsce jest już 113 kawiarni Costa Coffee i 190 maszyn Costa Express, dlatego jak na lidera branży przystało, realizujemy aktywności na szeroką skalę. Przez najbliższe miesiące będziemy prowadzić szereg działań wizerunkowych – od kampanii telewizyjnej w kluczowych stacjach ogólnopolskich (m.in. TVP, TVN, Polsat) i tematycznych, poprzez działania na portalach internetowych i w kanałach VOD, aż po komunikację OOH i akcje niestandardowe. W pierwszym kwartale mamy w planach także nietypowe działania w kanałach społecznościowych, o czym będziemy informować już wkrótce. 

Costa Coffee

Costa Coffee to lider branży kawiarnianej w Europie i jednocześnie wiodąca marka tego segmentu w Polsce. W związku z zakończeniem rebrandingu i dynamicznym procesem ekspansji, spółka Costa Coffee Polska (dawniej CHI Polska) zarządza już siecią 113 kawiarni i 190 kawomatów samoobsługowych. Do końca bieżącego roku finansowego (kończącego się w lutym 2016 r.) w Polsce działać będzie już ok. 115 kawiarni i ok. 220 maszyn vendingowych. W kolejnych latach dynamika rozwoju wzrośnie, czego efektem będzie kilkanaście otwarć rocznie.

Globalna marka Costa Coffee

Globalnie sieć Costa ma już ponad 3000 kawiarni Costa Express w 30 krajach i ponad 4000 kawomatów Costa Express. Polska jest trzecim krajem, w którym przekroczona została granica 100 kawiarni. Obecnie wyprzedzają nas jedynie Wielka Brytania (1999 kawiarni) i Chiny (351 kawiarni).

Costa Coffee