W ramach podpisanego porozumienia, od 1 lutego 2019 r. nowym dystrybutorem włoskiej marki Lavazza w Polsce zostało Navo Orbico.

Kontrakt uwzględnia dystrybucję produktów Lavazzy w kanałach detalicznym i HoReCa (hotele, restauracje i kawiarnie). Podpisanie umowy stanowi rozpoczęcie nowego rozdziału dla Lavazzy na polskim rynku i oznacza nową fazę inwestycji, które mają na celu powiększenie grona klientów we wszystkich segmentach. Ponadto marka chce być jeszcze bliżej rynku i konsumentów, poprzez wprowadzanie innowacji oraz nowości produktowych.

Nowe partnerstwo oznacza dalszy rozwój i wzmocnienie pozycji marki w kraju, a jednocześnie podkreśla zaangażowanie Lavazzy na strategicznie ważnym dla niej rynku, jakim jest Polska.

Grupa Orbico jest partnerem z ponad 25-letnim doświadczeniem w kanałach detalicznym i HoReCa, a ich portfolio dystrybucyjne stanowią duże i uznane międzynarodowe marki. Dzięki inwestycjom w strukturę dystrybucji i stosowaniu biznesowych standardów na najwyższym, profesjonalnym poziomie, Orbico umożliwi Lavazzie realizację jej ambitnych planów na polskim rynku. Umowa pomiędzy Lavazzą a Orbico obowiązuje jedynie w kanałach detalicznym i HoReCa.