Starbucks został pozwany przez klientkę. Powodem była zbyt duża ilość lodu w kawie mrożonej

Mieszkająca w Chicago Stacey Pincus pozwała największą na świecie sieć kawiarni. Domaga się od firmy Starbucks 5 milionów dolarów odszkodowania, a powodem jej zarzutów jest przekonanie, że kawiarnia dodaje do swoich napojów za dużo lodu.

Zdaniem p. Pincus sieć kawiarni systemow oszukuje swoich klientów. W jaki sposób? Bardzo prosty – objętość napoju, podana w menu, zgadza się z jego faktyczną objętością tylko wtedy, gdy jest do niej dodany lód. Amerykanka przekonuje w swoim pozwie, że kawa o nazwie Venti powinna mieć 700 ml napoju, tymczasem faktycznie jest jej tylko 400 ml, resztę pojemności kubka stanowi lód.Jako że sprawa dzieje się w Ameryce, Stacey Pincus złożyła 29-stronicowy pozew przeciwko sieci Starbucks. Pozew jak pozew – świat zainteresował się informacją, że w grę wchodzi roszczenie na 5 milionów dolarów odszkodowania.

Jak można było oczekiwać, oskarżona firma poinformowała, że „sieć kawiarni jest świadoma zastrzeżeń, ale uważa je za bezpodstawne”.

Nasi klienci rozumieją, że lód jest niezbędnym elementem każdego mrożonego napoju. Jeśli klient nie jest zadowolony z przygotowania napoju to chętnie go przerobimy

oświadczyła rzeczniczka Starbucks.