CHI Polska, operator kawiarni Costa i coffeeheaven, kontynuuje proces rebrandingu, czyli zamiany wszystkich swoich kawiarni na Costa Coffee
Rebranding kawiarni należących do CHI Polska (Costa Coffee, coffeeheaven i Costa by coffeeheaven) rozpoczął się w I kwartale 2014 r. Podczas pierwszego etapu zmian otworzonych zostało 21 lokali Costa Coffee (20 w Warszawie i 1 w Gdańsku). Druga faza rebrandingu, która właśnie się rozpoczęła, obejmie wyłącznie kawiarnie warszawskie. Następna, trzecia faza, obejmie rebranding wszystkich pozostałych kawiarni i potrwa do końca 2015 r. 
 
Rebranding obejmuje również maszyny vendingowe i tym samym wszystkie urządzenia Coffeeheaven express, zlokalizowane w rejonie warszawskim, zmieniają się na Costa Express. Aktualnie CHI Polska zarządza 157 maszynami vendingowymi, umieszczonymi na stacjach paliw Shell i w wybranych punktach Sodexo. 
Końcowym efektem procesu rebrandingu będzie funkcjonowanie na polskim rynku tylko jednej marki: Costa Coffee. Pod szyldem Costa Coffee działa blisko 2800 kawiarni w 29 krajach, co czyni z tej marki numer 1 w Europie i numer 2 na świecie.
 
Jak zapewnia Andrzej Jackiewicz, Dyrektor Zarządzający CHI Polska, firma nie zamierza się poświęcić wyłącznie przekształcaniu istniejących już kawiarni. Plany CHI przewidują, że od kolejnego roku fiskalnego, czyli od marca 2015, uruchamianych będzie rocznie 8-10 nowych kawiarni.