Santander Bank Polska uruchamia Work/Café Santander – nowoczesny oddział łączący funkcje w pełni wyposażonej, profesjonalnej przestrzeni co-workingowej, kawiarni oraz placówki bankowej

Pierwsza Work/Café Santander w Polsce została otwarta 17 września 2019 r.w Warszawie, przy ul. Złotej 44. Jak zapewnia bank, to doskonała propozycja dla osób, które szukają miejsca do spokojnej pracy czy wymiany kontaktów. Dodatkowym atutem przestrzeni jest możliwość organizacji spotkania biznesowego oraz skorzystania z dostępu do sprzętu konferencyjnego. W Work/Cafe będą odbywały się również inspirujące spotkania z ekspertami z różnych dziedzin, pogłębiające kompetencje biznesowe m.in. o nowe elementy marketingu i przedsiębiorczości.

Co-working, kawiarnia + bank

W planach jest już m.in. kobiecy networking organizowany przez Ted Warsaw Women oraz spotkanie o przygotowywaniu biznes planu. A wszystko to przy filiżance kawy zaparzanej przez profesjonalnego baristę. Work/Café Santander to jednak nie tylko przestrzeń do pracy i kawiarnia – będzie pełnić także funkcję placówki bankowej. Z pomocą doradców klienci Santander Bank Polska będą mogli zadbać o wszystkie swoje sprawy finansowe, bez odchodzenia od kawiarnianego stolika. Work/Café Santander wyraża ugruntowane już w banku podejście do klientów, zgodnie z którym bankują jak chcą.

Dzięki Work/Cafe łączymy nowe i ważne oczekiwania naszych klientów z tradycyjnymi funkcjami oddziałów banku. To część naszej strategii dystrybucji, zgodnie z którą Santander Bank Polska chce być bankiem omnikanałowym, dając klientowi możliwość kontaktu jak chce – poprzez szeroką sieć oddziałów, stanowiska w centrach handlowych, Multikanałowe Centrum Komunikacji, najlepszą aplikację mobilną i bankowość internetową – mówi Arkadiusz Przybył, Wiceprezes Zarządu Santander Bank Polska kierujący Pionem Bankowości Detalicznej. – Z uwagą obserwujemy naszych klientów i widzimy, jak zmieniają się ich oczekiwania dotyczące oddziałów banku. Dziś, kiedy znaczna część bankowania odbywa się zdalnie, placówki powinny rozszerzać swoją doradczą funkcję – wspierać klientów w pogłębianiu wiedzy o finansach i biznesie, a także ułatwiać nawiązywanie wartościowych relacji z innymi ludźmi. Dlatego Work/Cafe to przestrzeń otwarta dla wszystkich – naszych obecnych klientów i tych, którzy jeszcze nimi nie są. Może być miejscem na kawę, stanowiskiem pracy czy przestrzenią na biznesowe spotkanie lub szkolenie. Umożliwiamy skorzystanie z ciekawej powierzchni, a nasi goście wykorzystują ją jak chcą.

Odwiedzający Work/Café Santander będą mogli w prosty i wygodny sposób zapisać się na ciekawe wydarzenia tematyczne oraz umówić się na spotkanie z doradcą Santander Bank Polska przez aplikację workcafe.santander.pl. Wystarczy stworzyć w niej swój indywidualny profil, który pozwoli w pełni korzystać z przestrzeni oraz funkcjonalności Work/Café Santander. Dodatkowo posiadacze kont w Santander Bank Polska mogą bezpłatnie rezerwować salę na spotkania biznesowe oraz skorzystać z 30% zniżki na całe menu kawiarni. Kawiarnia będzie otwarta od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-20.00 oraz w soboty od 9.00 do 18.00.

Format sprawdzony na świecie

Work/Café Santander to nie tylko nowe i wyjątkowe miejsce na mapie Warszawy, ale i sprawdzone w innych krajach Grupy Santander rozwiązanie, z sukcesem zainicjowane w oddziałach chilijskiego Banco Santander. W Chile takich oddziałów połączonych z kawiarniami działa obecnie już 47. Work/Café funkcjonują też w innych krajach, gdzie obecna jest Grupa Santander, jak Hiszpania, Portugalia, Brazylia czy Wielka Brytania.

Niedawno informowaliśmy o innej formie współpracy kawiarni z bankami:
http://rynekkawy.pl/nowa-kawiarnia-green-caffe-nero-w-warszawskiej-centrali-banku-millennium/