Pozyskanie inwestora oraz rozwój sieci franczyzowej ma pozwolić na otworzenie nawet 20 lokali w przyszłym roku
Obecnie tzw. punkty kawiarniane (o powierzchni do 6 m kw oferujące produkty wyłącznie na wynos) pod szyldem Take Away Coffee działają tylko w dwóch miastach – Wrocławiu i Kielcach. Firma zapowiada jednak kolejne placówki (m.in. we Wrocławiu, Gdyni i Warszawie). Środki na dalszy rozwój zostaną zapewnione dzięki pozyskaniu inwestora zewnętrznego oraz uruchomieniu systemu franczyzowego. Według planów pozwoli to na otworzenie minimum 20 punktów w przyszłym roku.
 
W wypowiedzi dla serwisu portalspozywczy.pl Michał Heller z Take Away Coffee wyjaśnił, na czym opiera się filozofia firmy. Nasze doświadczenie pokazuje, iż najlepsze dla tego typu biznesu są: okolice dużych skupisk ludzi, okolice dworców PKP/PKS, budynki użyteczności publicznej (urzędy, szpitale etc.), biurowce, okolice uczelni wyższych, akademików. Galerie handlowe do naszego konceptu nie pasują, gdyż – naszym zdaniem – klient galerii chce usiąść i odpocząć, a my celujemy w tych, co się śpieszą.