Starbucks prężnie rozwija portfolio i otwiera kolejną kawiarnię w stolicy. W strategicznym dla siebie mieście uruchamia właśnie 20. już lokal, który jest jednocześnie 57. lokalizacją sieci w Polsce.

Od 14 września Starbucks jest najemcą powierzchni w Galerii Północnej, zlokalizowanej w dzielnicy Białołęka w Warszawie. Nowoczesne centrum handlowo-rozrywkowe to pierwszy tak duży w tej części miasta obiekt i atrakcyjna lokalizacja, w której Starbucks spodziewa się częstych wizyt rzeszy swoich fanów. Kawiarnia Starbucks mieści się na parterze, w pobliżu głównego wejścia i ma prawie 150m² powierzchni (w tym patio).

– Kawiarnia w Galerii Północnej to kolejny nasz lokal w stolicy, ale pierwszy w tej części miasta –mówi Katarzyna Pijanowska, Brand Manager Starbucks Polska.–Dwudziestą lokalizacją w Warszawie podkreślamy naszą mocną pozycję na rynku oraz poszerzamy dostępność dla Gości. Nasz biznes rozwijamy nie tylko na głównych ulicach miast, ale wszędzie tam, gdzie widzimy potencjał dla naszej marki, także w dużych centrach handlowych, często odwiedzanych przez fanów naszej kawy – dodaje.

Nowo otwarta kawiarnia to blisko 100 miejsc siedzących dla Gości, w tym także dostępnych na patio należącym do lokalu. Nowoczesne wnętrze podzielono na strefy, w których Goście mogą spędzić czas ze znajomymi lub znaleźć odpowiednie miejsce do spotkań biznesowych, pracy i nauki. W lokalu oprócz standardowych kanap i foteli, dostępne są także stoły konferencyjne, gniazdka elektryczne i szybkie łącze Wi-Fi.

W dniu otwarcia dla Gości kawiarni przygotwano liczne atrakcje, m.in.: okolicznościowy słodki poczęstunek, pokazy alternatywnych metod parzenia kawy, coffee tasting oraz sampling promocyjnych napojów.