Letnia akcja ambientowa SO! COFFEE w przestrzeni miejskiej
Na początku lipca sieć kawiarni SO! COFFEE (obecna w 23 miastach naszego kraju) rozpoczęła ciekawą  akcję reklamowo-ambientową. Projekt „Wyłów mnie…” ma na celu zaangażowanie przechodniów w przestrzeni miejskiej oraz zwiększenie rozpoznawalności marki w mediach społecznościowych.
Podczas akcji „Wyłów mnie…” (która odbyła się  11 i 17 lipca) na plaży przy moście Poniatowskiego w Warszawie stanęły pojemniki wypełnione wodą przypominające kubki kawy. Na dnie kubka znajdowały się  vouchery o wartości 50, 30 i 20 zł, które uprawniają do zakupu kawy, sorbetów, soków i innych smakołyków w kawiarniach SO! COFFEE. Zadaniem uczestników zabawy było wyłowienie kuponów w dowolnie wybrany sposób.
Jako miejsce akcji wybrano Plażową przy moście Poniatowskiego – miejsce szczególnie popularne wśród warszawiaków i turystów w okresie letnim. Nad uzupełnianiem kubka wodą oraz dokładaniem voucherów czuwała obsługa techniczna. Całość akcji zostanie podsumowana filmem video.  Ambient realizowany jest w ramach kampanii SO! COFFEE – So! Fresh, podczas której sieć promuje swoje letnie menu. Znajdują się w nim m.in. desery lodowe i orzeźwiające lemoniady w kilku smakach.